Hur påverkas våra kunder?
Du som hyresgäst eller sökande hos oss påverkas genom att hemsidan och Mina Sidor inte går att nå under några dagar. Det kommer inte att publiceras några lägenheter under tiden och inte heller att skrivas kontrakt. Du kommer inte heller att kunna göra felanmälan eller tvättstugebokning via Mina Sidor, och eftersom vi inte kan jobba i systemet ber vi dig att avvakta med ärenden som kan vänta. Om ärendet är akut anmäler du det via telefon på 0435-121 00.
Vi har i anslutning till uppgraderingen gått igenom alla utrymmen av våra fastigheter och då upptäckt att under årens lopp finns det lägenheter och garage som fått fel numrering. Därför har vi skapat nya objektnummer, som funkar som ett ID för din lägenhet och som vi använder internt för våra hyresobjekt. Det kan påverka dig genom att du eventuellt får ett nytt nummer på dörren och tvättcylindern under 2024/2025.
När kommer det att hända?
Från den 15 april och ett par dagar framåt stänger vi ner. Vi vill redan nu flagga för att det kan bli ett par dagar till om det uppstår problem som vi inte kunde förutse.